Heb je moeite om je account te activeren?
Hulp bij inloggen
Tijdelijk wachtwoord
Problemen wachtwoord
Het tijdelijke wachtwoord om mee in te loggen op Mijn Warmtefonds staat in de e-mail met als onderwerp ‘Jouw Warmtefonds-account is aangemaakt’. Via deze mail kun je jouw account activeren. Heb je problemen? Dat kan aan een aantal zaken liggen.
Tijdelijk wachtwoord klopt niet
Je kunt het tijdelijke wachtwoord selecteren en kopiëren uit de activatiemail. Let hierbij op dat er geen spatie mee gekopieerd wordt. Jouw tijdelijke wachtwoord bestaat altijd uit acht tekens. Leestekens, zoals komma’s, punten en dubbele punten kunnen ook bij het wachtwoord horen. Je kunt het wachtwoord zien door op het oogje te klikken.
Gaat kopiëren uit de activatiemail niet goed?
Problemen e-mailadres
Problemen met kopiëren e-mailadres uit de activatiemail
In sommige e-mailprogramma’s wordt er soms een spatie mee gekopieerd als je het emailadres kopieert uit de mail. Dit kun je zien als je de cursor achter het emailadres plaatst. Deze spatie moet worden weggehaald.
Geen code ontvangen?
Problemen sms
Misschien is er iets misgegaan bij het invoeren van je mobiele nummer in de aanvraag. Stuur voor de zekerheid nog even het juiste mobiele telefoonnummer naar contact@warmtefonds.nl.
Probeer je niet eerder dan na 30 dagen?
Activeren na > 30 dagen?
Probeer je jouw account na een periode van dertig dagen voor het eerst te activeren? Dan zijn de activatiecodes verlopen. Wij moeten nieuwe inlogcodes voor je maken. Stuur hiervoor een mail naar contact@warmtefonds.nl. Houd rekening met een doorlooptijd van ongeveer 3 werkdagen.
Heb je vragen? Onze klantenservice helpt je graag: