Heb je moeite om je account te activeren?

Hulp bij inloggen

Met onderstaande tips zijn de meeste problemen op te lossen en kun je jouw account activeren.
alt

Tijdelijk wachtwoord

Problemen wachtwoord

Het tijdelijke wachtwoord om mee in te loggen op Mijn Warmtefonds staat in de e-mail met als onderwerp ‘Jouw Warmtefonds-account is aangemaakt’. Via deze mail kun je jouw account activeren. Heb je problemen? Dat kan aan een aantal zaken liggen.


Tijdelijk wachtwoord klopt niet

Je kunt het tijdelijke wachtwoord selecteren en kopiëren uit de activatiemail. Let hierbij op dat er geen spatie mee gekopieerd wordt. Jouw tijdelijke wachtwoord bestaat altijd uit acht tekens. Leestekens, zoals komma’s, punten en dubbele punten kunnen ook bij het wachtwoord horen. Je kunt het wachtwoord zien door op het oogje te klikken.

alt

Gaat kopiëren uit de activatiemail niet goed?

Problemen e-mailadres

Problemen met kopiëren e-mailadres uit de activatiemail
In sommige e-mailprogramma’s wordt er soms een spatie mee gekopieerd als je het emailadres kopieert uit de mail. Dit kun je zien als je de cursor achter het emailadres plaatst. Deze spatie moet worden weggehaald.

alt

Geen code ontvangen?

Problemen sms

Misschien is er iets misgegaan bij het invoeren van je mobiele nummer in de aanvraag. Stuur voor de zekerheid nog even het juiste mobiele telefoonnummer naar contact@warmtefonds.nl.

alt

Probeer je niet eerder dan na 30 dagen?

Activeren na > 30 dagen?

Probeer je jouw account na een periode van dertig dagen voor het eerst te activeren? Dan zijn de activatiecodes verlopen. Wij moeten nieuwe inlogcodes voor je maken. Stuur hiervoor een mail naar contact@warmtefonds.nl. Houd rekening met een doorlooptijd van ongeveer 3 werkdagen.  

Heb je vragen? Onze klantenservice helpt je graag: